Officiële opening

Op zaterdag 11 juli komt de burgemeester officieel het lintje knippen naar ons leslokaal! Wil je er ook bij zijn? Schrijf je tijdig in, want de plekjes zijn beperkt!
Kindjes zijn uiteraard ook welkom, zij mogen na de burgemeester ook een Frans lintje knippen!
Voor deze leuke opening hebben we een samenwerking op poten gezet met een tiental andere Deerlijkse handelaars. Spot jij binnenkort onze stickers in Deerlijk? Je kan er een leuke prijs mee winnen, dus hou zeker onze socials in de gaten!

